ponedeljek, 07. avgust 2017

*** 42

Mašna ali voščilnica? Oboje. Naredila sem jo kot poročno voščilnico. Pred časom jo je naredila Lili in mi je bila tako zelo všeč, da sem morala poskusiti še sama.
Ni šlo zelo enostavno. Vzela sem pretrd papir, tako, da ni je zvijanje kar malo kravžljalo živce. Aha, pa tudi natančen moraš biti pri ročnem izrezovanju, sicer vse nekaj štrika in ne paše skupaj.
Za boloj svečan svatovski videz sem dodala nekaj tila in polperlic. Kaj menite?
 




 







5 komentarjev:

  1. Krasna je. Domnevam, da je vloženega vanjo veliko časa in dela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, tole pa je podvig in tebi je imenitno uspelo... Ko bom velika, poskusim tudi sama ;-)
    Rahlo sapico pošiljam z našega konca, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda. Nekaj posebnega in lepo si jo okrasila, primerno priložnosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. WoW kako je huda in kako lepo si jo okrasila. Definitivno mašna :-))

    OdgovoriIzbriši