ponedeljek, 03. julij 2017

*** 34

Čisto po novem se spogledujem s Copic Markerji. Še veliko, res veliko dela me čaka, tole pa so začetki. Preveč od blizu je ne smem kazati, da se ne bo videlo vseh napak 😉

Narejena je po spodnji skici



   







Izzivi:
Freshly Made Sketches: 294

10 komentarjev:

  1. This is stunning! Love that background with your gorgeous flowers! So glad you joined us this week at FMS!

    OdgovoriIzbriši
  2. What a beautiful card! I love the coloring on those gorgeous flowers. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz ne vidim nobenih napak. Čudovita je. In spet mi je v oči padel lep papir.

    OdgovoriIzbriši
  4. Helena, tu ni napak, razen če se ti kaj razlije čez rob 😃 Krasno si pobarvala hibiskus. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tako kot je napisala Moi: ni napak :) Tako mora biti in meni je fantastično pobarvano.

    OdgovoriIzbriši
  6. You got amazing dimension on those flowers - beautifully done! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoje začetek se mi zdi krasen. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si se spopadla z novimi pripomočki in izbrala krasne rože. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je Helena - tako zelo mi je všeč, ko vidim, kako se nekdo drug loti skice, ki se je tudi sama :-)
    Tvoje cvetice so kot prave, zato - nadaljuje, saj ti gre več kot odlično!
    Rahel vetrič ti pošiljam v vroč dan, Majda

    OdgovoriIzbriši