nedelja, 25. junij 2017

*** 32

Trenutno zunaj lije kot iz škafa, v Craftalnici pa tudi želijo vodo oz. ribe v vodi. Vse v znamenju vode 💦

Osrednji motiv morajo biti ribe, no ja, pri meni so tako velike, da gledajo kar čez ovir. Ozadje je en sfižen papir packanja z Gelli art ploščo, ki sem ga  še malo požigosala. Za ribi sem uporabila isti papir in jih s pomočjo zlate embbos paste in šablone nanesla na podlago ter ročno izrezala. Iz iste osnove sem izrezala tudi raka. Za morsko rastlinje sem uporabila šablono omele, vejice rožic in rogove jelena, ki se zelo lepo zlatijo. Za malo svetlikajočega učinka sem dodala še nekaj sekinčkov in tako čaka na prvo priložnost, da bo šla od hiše.










Do mojega morja je še daleč, zato sem si dala duška 💟 Če ste na morju, masko gor in pogledat, če je res takle tam spodaj.



Izzivi:
Craftalnica: # 188 Morje
Scrapping4funChallenges: #93 - Summer

15 komentarjev:

  1. prekrasne ribe in super ideja z rastlinjem ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Navdušila si me z uporabo "morskega" zelenja. Rogove jelenov in bela omela ... Super si se znašla!
    Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Navdušena sem nad tvojimi ribami in morskim zelenjem. Kdor zna, pač zna. 😁 Sredi avgusta preverim, če je res tako. 😁

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastic card and the dies cuts are fabulous.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Vicki DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako fino si ti ¨napackala¨ tole ozadje in se še bolje znašla z zelenjem. Pohvalno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lušen morski svet si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je pa tako zelo všeč, verjetno ravno zaradi velikih rib :-)) Čudovita je tvoja voščilnica, krasnih barv in pestrega dogajanja na dnu morja.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo krasno. Nisem na morju, še , ampak po spominu se mi zdi, da si ujela dogajanje tam spodaj.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je. Izbrana barvna kombinacija jo naredi še bolj posebno. Srečno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Awesome card, lovely colours. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Stunning summer card, love the gold fishes and the layers
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično si ustvarila morsko sceno in krasno voščilnico, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna morska voščilnica je nastala.
    Hvala, da si se pridružila izzivu.
    Pozdravček,
    Tina

    OdgovoriIzbriši
  14. beautiful card, love the colours and shine.
    Good luck &Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun Challenge.
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    OdgovoriIzbriši