ponedeljek, 23. januar 2017

*** 8

Ne zgodi se mi pogosto, da bi imela na zalogi še neobjavljene voščilnice, tokrat pa je tako. Kar nekaj jih je ostalo od lani in bodo še kako prav prišle, ko bo nastopila ustvarjalna suša. Mi je prav všeč, da je ta še na dopustu :)




Pike pikice so tako ljubke in uporabne prav povsod. Nanje sem odtisnila Tinine rožice, dodala nekaj viga vaga papirjev in okvir.... voila, voščilnica je nared.




Izzivi: 
- Najlepši par: Galerija meseca januarja
- Scrapping4Fun#82 - Spots and Dots

9 komentarjev:

  1. Všeč mi je tale tvoj viga vaga. Rož pa sploh nisem prepoznala ;-) Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je zelo všeč tvoj viga vaga :) In čudovitih barv je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako lepo si se izrazila, da je ustvarjalna suša na dopustu :)
    Barvita in nežna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč so mi ti rzalično postavljeni papriji in pisano odtisnjene rožice. Vesela in takšna bodrilna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, koliko pikic. Luštna, nagajiva in pozitivna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta tvoj viga vaga način zlaganja papirčkov mi je strašansko všeč. :-) Še pa še lušna in pozitivna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card, love the dots and the layering
    Please remember to follow us
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. This card is lovely and perfect for our challenge! Sweet image. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi tebe so premamile naše pikice in tako si naredila eno čudovito voščilnico :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri Scrapping4Fun.

    OdgovoriIzbriši